Sunday, June 14, 2009

RIAU YANG AKU KENALI.

RIAU YANG AKU KENALI.

Riau..,adalah sebahagian kepulauan2 kecil yang Uniq dan menarek,dengan kejadian alam semulajadi. Terletaknya pulau2 Riau ini kebanyakan berhampiran di Antara Malaysia ,Singapura,dan sekelilingnya.Seperti Pulau Karimun Tj.Balai,Tj.Batu,Pekan Baru,Tj.Pinang,Pulau Daik,Pulau Semambu,Pulau Babi dan banyak lagi yang tak dapat di sebut disini. Dan keindahannya amatlah drastik sekali, sambil memukau Wisata2 pelacongan yang mengemari keUnikan kepulauan itu sendiri.

Orang2 di kepulauan Riau ini amatlah beramah-tamah,serta menghormati pendatang2 Wisata yang melancong ke pulau mereka,dan di sambut mesra tanpa mengira siapa diri anda.Dan itu adalah suatu servis yang terbaik bagi pelancong2 Wisata dari luar negeri.Dan ini akan membawa kenangan yang amat manis dan memori2 yang amat terserlah.Itu lah serba sedikit apa yang aku tahu sebaiknya,setelah aku sendiri yang kesana di mana RIAU yang Aku Kenali.
Wassalam.


No comments:

Post a Comment