Tuesday, June 9, 2009

AEZZA!!! dan ALIM!!!

AEZZA!

Perkenalan Alim dengan Aezza,semakin hari semakin gitu ketara. Bak kata"bukan lagi sebagai teman atau kawan ,tetapi dah seperti suami isteri. Aezza,pula adalah seorang janda beranak satu.yang mempunyai wajah yang cantik dan ayu.begitu jua bodi Aezza yang montok dan memberahikan. Setiap lelaki yang memandangnya ,pasti akan cuba 2 memilikinya.

Pada suatu malam,sedang Aezza dirumah sembang2 menonton TV,tiba2 aliran lestrk terputus,dan seluruh rumah menjadi gelap gelita.Waktu itu jam dinding menunjukan pukul 11.30 malam. Kebetulan pula anak Aezza tidur di rumah neneknya,kerana cuti persekolahan. Aezza fikirkan itu hanya shortcircuit biasa, tetapi ternyata tidak. Aezza cuba menghidupkan kembali dari mainswith box,tetapi sama saja,tetap tiada letrik. Aezza tak tahu bagaimana ingin memulihkan letrik. Sementara untuk menghidupkan Aezza lantas ke laci kabinet dapur dengan lampusuluh,dan mengambil beberapa batang lilin yang di simpan disitu. sambil menghidupkan api di lilin dan meletakan di sebahagian rumah. Terang sedikit! ngeluh Aezza.Dan dilihat dari tingkap rumah hujan renyai2 di luar..tiba2 Aezza teringatkan bahwa Alim...ya Alim,.
dia seorang teknisen,mungkin Alim boleh membantu aku, rungut Aezza.


Tanpa lengah lagi, Aezza capai handphone dan menelefon Alim,dan mohon bantuan Alim untuk membetulkan letrik yang terputus. Hello! Alim,boleh kau datang kerumah ku,sebab letrik dirumahku terputus lah,aku dah hidupkan tadi berkali2 tapi tak boleh..tak taulah puncanya.Please Alim...itulah yang diberitahu pada Alim. Alimpun apalagi sudah tentunya setuju. Makanya Alim membalas ok, U wait....I come now. Apabila mendengar kata balas dari Alim,
hati Aezza merasa senang sedikit,kerana Alim sudi membantunya.

Alim dengan senang hati yang terbuka akhirnya tiba di rumah Aezza ,dengan semua perkakas 2(Tools)yang di perlukan.,buat memperbaiki letrik yang rosak.
Tok!tok!tok!..Assalammualaikkum...Aezza?? Aezza kedengaran ketekan pintu,lantas meluru untuk menyambut kehadiran Alim di rumahnya. Mua'lai'ikkum Salam..sambut Aezza dengan mesra. Alim sila masuk ..ni, nih problem lah. Tiba2 blackouts!!Aezza dah cuba perbaiki ,tapi tak boleh juga.
Itu pasal Aezza cuba mohon bantuan Alim,bolehkan? tanya Aezza.
Alim seperti terpaku dan tercegat di hadapan pintu..seperti orang yang kena rasuk. Hey..!Alim? tegur Aezza. Baru Alim sedar ...Oh! aa...aaa..ok..ok, Aezza dapat merasakan yang Alim sedang memerhatikan tubuhnya yang montok dan gebu itu. Aezza hanya senyum aja.

Alim seperti tak menetu,bila terpandang pakaian Aezza yang transparent itu,baju tidur dan yang tidak mengenakan pakaian dalam iaitu coli. Terlihat langsung buahdada Aezza dengan kedua2 punatnya.Sedangkan yang di sebelah bawah pula dikenakan seluardalam yang boleh melihatkan celah2 pintu2 rahsia wanitanya. Walaupun tidak tertahan,Alim terpaksa meng hormati diri masing2.

Lalu Alim pun cuba membetulkan letrik,tapi tak boleh juga.Alim memberitahu pada Aezza, Za? Ni malam tak leh dibetulkan lah,sebab terlalu gelap dan sukar untuk di ketahui punca sebenar kerosakan nya. nanti esok siang aku kerjakan dan memperbetulkan semua.Lagipun ni dah lewat malam dah!...macam ini aku balik dulu k. Apabila terdengar tindakan Alim seperti itu..,Aezza pun bersuara dengan nada melemaskan. Alim..,Aezza takut la,sendiri2 di rumah !dengan gelap2 begini,lagi anak2 Aezza semua tidur di rumah nenek mereka dalam 1 minggu,kerana cuti sekolah.Habis kalau Alim balek macamana nih?Aezza sendiri tau? dengan nada merayu dan lembut Aezza menggoda Alim. Lagipun diluarsana kan hujan.Takpayah balek la ok? temankan malam ini , boleh k? Sahut Aezza pada Alim.

Akhirnya Alim bersetuju menginap di rumah Aezza, Dimalam itu Alim sengaja LowProfile,dan mohon tidur di ruang tamu sofa.tapi tak boleh melelapkan mata,kerana pemikiran Alim begitu tajam meluru tumpuan langsung ke Tubuh Aezza yang montok,dan terasa mau aja di ramas2 buahdada si Aezza.Akan tetapi tak boleh,kerana harus menghormati peribadi masing2. Begitu jua dengan Aezza..seperti liat untuk tidur..kerena terasa kedinginan tidur menyendiri di kamar..apatahlagi sudah ketiadaan si sang suami disisinya.

Kerinduan dan keinginan Aezza memuncak sehingga tak dapat di kawal.Lalu Aezza, pun keluar dari kamarnya dan memanggil Alim yang sedang berpura2 sudah tidur,dah meluahkan hasratnya kapada Alim. Pada mulanya Alim menolak rayuan Aezza,tetapi akhirnya Alim terbuai jua...!!!! Alim benar2 merangkul kedua2 buahdada Aezza yang gebu itu,yang selama ini tersimpan dihatinya...."begitu jua Aezza! tidak mau melepaskan peluang yang ada.Maklum2 ajalah kan,dah lama tak merasakan kasih sayang ..sejak menjadi janda. Inilah masanya Aezza dapat merasa pisang yang lebih muda..WOW!
keluh Aezza,panjangnya batang pisang kau Alim?Hmmm..mmm dah panjang gemok,besar lagi..Aezza terus nyunyut dan nyunyut, di belai manja pisang Alim. Alim lemas ,dan kuyu mata di buatnya oleh Aezza.


Tapi giliran Alim pula,Alim sedut siput2 buahdada Aeza,dan menjilat2 di pintu2 rahsia Aezza,sehingga kontang kolam air Aezza di buatnya.Aezza merasa puas dengan tindak tanduk Alim terhadapnya.Begitu jua Alim..!merasa puas dan ini lah pertama kali Alim merasakan enjutan demi enjutan dari seorang wanita yang begelar janda. Alim melakukan berbagai2 posisi kapada Aezza yang senantiasa dalam kehausan...dan selalu memerlukan satu sama lainnya.Akhirnya Alim dan Aezza ketiduran hingga ke pagi,kerena keletihan bekerja kuat semalaman di ranjang.













No comments:

Post a Comment