Tuesday, June 9, 2009

AKU DIGAULI

DILEMMA SEORANG TKI.
(AKU DI GAULI).
Ana..,seorang pembantu rumah indonesia (TKI),yang bekerja disebuah kondominium di sebelah timur singapura.Ana ini yang di datangkan dari Indramayu,jawabarat ingin juga mengecapi kejayaan dalam hidup seperti teman2nya senasib dengannya. Demi untuk menyara hidup keluarga di kampung,akhirnya ANA,menguatkan semangat untuk bekerja diluar negara.
Dan inilah pertama kalinya ANA meninggalkan kampung untuk mencari rezeki untuk menampung keperluan hidup keluarga.

Setibanya disini,Ana dijemput oleh ejen pembanturumah,dan di berikan latihan2 khusus sebelum di ambil oleh majikan2 yang memerlukan pembantu. Ana merasa senang dan amat bersyukur kerana tidak berapa ketika,datang sepasang suami isteri untuk menjemput Ana,pulang kerumahnya dan bekerja untuk keluarga ini. Semuanya baik dan berjalan dengan lancar padamulanya. Hari demi hari,dan bulan demi bulan melintasi,tanpa sedar Ana sudah bekerja selama 4bulan.

Setiap pagi,selepas Ana menghantar anak2 majikan ke sekolah,Ana harus pulang dan siapkan sarapan buat majikannya pula.dan selepas itu harus buat kerja2 rutin hariannya seperti biasa. Keluarga majikan nya ini,bukan orang Singapura tetapi adalah pendatang dari HONG KONG,dan menetap disini kerena mempersekolahkan anaknya.

Pada beberapa bulan itu kelihatan semuanya berjalan dengan baik sekali.dan tidak Ana duga sama sekali bahwa suami majikannya ini mula menunjukkan kenakalannya terhadapa Ana.

Pada suatu malam,ketika Ana didalam kamar sedang tidur dan tanpa menyedari..majikan laki2,iaitu Sir menyelusup masuk kekamar Ana..tanpa pengetahuan isterinya. Alangkah terkejutnya Ana dan memberitahu Sir nya,kenapa kamu ada di kamar ana? Dengan terus terang ia mengatakan Ia mau membuat hubungan badan iaitu SEX.!!!!
bersama2 Ana..dan sanggup membayar upah kapada Ana. Ana menolak,dan terus aja menolak,kerena takut dan khuatirkan nanti isterinya tahu.Sedangkan ana ini hanya babu nya..Sekiranya ketahuan oleh isterimu bagaimana?Apakah akan terjadi semua nanti.

Dia terus tidak peduli,dan tangannya mula meraba2 kesana kemari Walaupun di tegah ,di tepis,tetap dia teruskan niat iblisnya itu.,sehingga Ana kalah dalam rangkuman pelukannya. Di ramas2 tubuh Ana yang mengebu dan lentik,sehinnga Ana terasa lemas dalam lenanya.
Setelah berakhir ia mengeluarkan Uang $100 dollar dan memberikan pada Ana,sebagai upah jajan kerena melayannya.Setiap tika jika ketiadaan mem di rumah,Sir ana mula nakal dan nakal terus.Aku di gauli seperti isterinya kayaknya. Ingin Ana memberitahu pada mem tentang masa'alah ini,tetapi Ana merasa takut mem tidak akan percaya,dan bisa2 aja suami isteri menjadi berantakkan. Dan mau lari pula,mau lari kemana.Sedangkan Ana tidak tahu pada siapa harus mengadu masa'alah ini.Akhirnya masalah ini di diamkan aja sehingga habis kontrakan bekerja dengan keluarga ini.

Selama bekerja denganya,AKU DI GAULI...sepuas2nya.Dan berbagai2 bentuk posisi2 tentang SEX (hubungan badan)dipraktikan.Dasar buasnya nafsu...sama kok haiwan.





No comments:

Post a Comment